ייעוץ ארגוני והעצמת מנהלים

ביצוע שיא של העובדים מובילים את העסק ליציבות עסקית

עם התחייבות ל- הצלחה בהכפלת התפוקה והגדלת הרווחים

כל בעל עסק צריך לדעת שהוא קודם כל מנהיג בעסק ותפקידו של המנהיג היא לגרום לעובדים להאמין בו.

ייעוץ ארגוני, הוא תחום המתמקד בעסק או בארגון  ובתהליכים בתוכו ובסביבתו, ונועד לשפר את התפקוד שלו.

ייעוץ ארגוני תומך בארגון המתמודד עם סביבה דינמית. במציאות זו נדרש הארגון להגביר באופן מתמיד את יכולותיו וכושר הסתגלותו, כך שלמעשה הוא נמצא באופן מתמיד בתהליכי שינוי.

מטרתו של תהליך הייעוץ לעזור לארגון להשיג את מטרותיו ולצמוח, תוך שהוא מצמיח את העובדים ואת שדרת הניהול.

בעידן הידע מתבססת ההבנה שהצלחתו של הארגון תלויה ברווחתם של האנשים העובדים בו, הנדרשים להביא יכולות אינטלקטואליות ורגשיות מפותחות להשגת מטרות הארגון.

תפקידו של  היועץ הוא לסייע למנהלים בארגון להבין ולהגדיר את מטרותיו בתוך הסביבה שבה הוא פועל, ולבחור את הדרך המיטבית להשגתן. 

כיום, עם התפתחות הקדמה וההכרה בקיומו של משאב אנושי 'מאחורי המכונה', אנו מבינים כי כמו ברבות מהמערכות הזוגיות, גם ארגונים זקוקים לעיתים ל"טיפול" או תהליך. בדרך כלל מגיעים הארגונים או המנהלים לתהליך היעוץ הארגוני מתוך "מצוקה" ומתוך הרגשה כי "אי אפשר יותר לעבוד ככה". במקרים אחרים צוותים או מנהלים מגיעים מתוך כורח הנסיבות או מאילוצים, ואז חלק מהתהליך הייעוצי מתמקד בהבנת נחיצותו.

 

אנחנו כאן כדי להצמיח את העובדים, להעצים את המנהלים ולגרום לעסק שלכם לעבוד כעסק הומוגני והרמוני.

דילוג לתוכן