בעלי עסקים רבים מתמקדים כל הזמן להביא לקוחות חדשים.אך מה לגבי הלקוחות הקיימים ?
כל בעל עסק יודע עד כמה זה מורכב ויקר להביא עוד ועוד לקוחות חדשים לעסקים. אין בעל עסק שלא הוציא עשרות אלפי שקלים על פרסום לעסק שלו. רוב הלקוחות הפוטנציאלים כבר קונים ממישהו אחר, יש להם נאמנות למתחרה שלך וזה מאוד לא פשוט לגרום להם לעזוב ולהגיע ולקנות ממך.אם אתה בעל עסק שיש סוכני מכירות – אתה בוודאי שומע לא פעם מפי הסוכנים שלך שללקוחות יש מספיק סחורה אצלם מהמתחרה שלך, והמחיר גבוה מידי וקשה למכור.לעיתים בעלי עסקים מתבלבלים וחושבים שאכן יש בעיה במוצר שלהם או במחיר.חשוב להבין – מחיר נמוך הוא אף פעם לא מה שיגרום למישהו לקנות ממך.
מה שיגרום לכל אחד לקנות – הוא ההרגשה שהוא עשה עסקה שטובה שפותרת לו את הבעיה שהיתה לו. למה מאוד חשוב לתת שירות מעולה?
אם אנחנו בעלי עסקים שרוצים להרוויח המון כסף מהעסק שלנו , אין לנו כוונה למכור בזול ולהפסיד כסף, נכון?
הסוד הגדול הוא לתת שירות מעולה. שירות מעל ומעבר, שהלקוח לא ציפה לקבל. שירות שיגרום ללקוח לומר לעצמו "הופתעתי, בית העסק "שיחק אותה " וכל הכבוד על השירות. זה מאוד מקובל במוסכים של רכבי יוקרה, השירות שהלקוח מקבל ארוחת צהריים במסעדה מפוארת בזמן שבעל הרכב מחכה לתיקון הרכב, משלוח של זר פרחים ליום ההולדת עוד ועוד. ולמה?
כי אנשים מוכנים לשלם יותר עבור שירות. כל לקוח רוצה להרגיש שדואגים לו שהוא שילם על מוצר או שירות – הוא קיבל יותר ממה שהוא ציפה לו. ולכן הוא מוכן לשלם יותר. עסקים קמו ונסגרו על שירות.
תחשבו האם הייתם חוזרים למסעדה בה השירות היה גרוע? אני בטוחה שלא. לכן, כאשר אנחנו , בפוזיטיב ניהול – מומחים בהגדלת הכנסות לעסקים, מתחילים לעבוד עם בעלי עסקים אנחנו תמיד תמיד בודקים את רמת השירות והמוניטין של העסק ומחזקים תמיד את נושא השירות ותמיד הלקוחות מרוצים.
לסיכום, מאוד קל לגרום ללקוחות להיות מרוצים. צריך רק לדעת איך לעשות את זה חכם. לקוח שמרוצה הוא לקוח שימליץ עליכם לאחרים ויביא לכם לקוחות.